Praksa da vozači u autobusima javnog prevoznika istovremeno i prodaju karte toliko usporava vožnju da se putnici, uprkos skupom gorivu, odlučuju za vožnju privatnim automobilima.
Neko stručan zadužen za problem ako pročita komentare, došao bi do suštine na koju je moguće (odmah i jeftino) uticati i makar 30% poboljšati prevoz i ovde sublimiram glavno:
1. - Krucijelno - automatizovati naplatu, (ponovo?)uložiti u mobilne uređaje - VEOMA ubrzati GPRS komunikaciju pri plaćanju, omogućiti plaćanje platnom karticom, uvesti i PREPAID KARTICE sa dopunom na kioscima!
2. - Prepaid KARTICOM na dodir uređaja kraj vozača - karta se sama-automatski izdaje- BRZIM ŠTAMPAČEM i brzim GPRS očitavanjem, a MALA je i pregledna-a zato što je mala i još brže odštampana ali novim baš BRZIM štampačem, koji se brzo povezuje sa baš brzim GPRS uređajem! OK!?
3.- Skratiti turnuse autobusa ali objediniti jednu trasu JEDNOM kartom - bez obzira što za istu putanju putnik npr preseda u 3 vozila koja idu ciklično, tačno, kontinuirano..
4. -zaokružiti cenu jedne karte na 70rsd (ako neko ipak plaća kešom-ići će brže-sa manje kusura itd..)takođe će se takva pojedinačna cena približiti ceni mesečne karte i motivisati mnoge za korišćenje mesečne karte.
Kondukteri nisu neophodni nakon gore implementiranog ali kontolori karata koji nasumično upadaju u buseve i proveravaju putnike - jesu (takođe su nekada postojali)
Ovo je samo vrh ledenog brega-ali TRENUTNO rešiv i to interno u JGSP bez kuknjave o gužvama, semaforima, vozačima, vozilima...siguran sam da bi se prevoz popravio i osetilo bi se mnogo.
I vozači i putnici bi bili mnogo rasterećeniji! Prijatno!
Najveći problem, ma da nije spomenut u tekstu jeste prekomerno postavljanje semafora u Novom Sadu gde postajemo lideri. Zna se da semafori pogotovo kada su neusklađeni usporavaju saobraćaj i običnih putničkih vozila a pogotovo autobusa. Hitno je potrebno napraviti zelene koridore za vozila gsp-a sa prvenstvima prolaza programiranjem semafora, idvajanjem posebnih traka gde je to moguće. (Poenta svuda u svetu jeste da vozila što manje staju i kreću iz ekoloških razloga) Naravno velika glupost da vozači prodaju karte, to je trebalo ukinuti odavno. Karte kao u BG kupovati na trafikama i samo se overe pri ulasku.
Sve alternative su bolje od GSP-a u Novom Sadu. Najveci problem je cekanje autobusa i mogucnost da on nece ni doci. Plus red voznje koji se zna samo za polazne stanice, a ako si na stanici koja je u sredini trase busa, mozes samo nagadjati kada ce autobus doci.
Biciklom se cesto stigne brze od busa, a usput se rekreiras.
Kolima stizes brze od busa cak i ako uracunas trazenje parking mesta.
Mesecnu kartu se ne isplati kupovati ako busem ides samo na posao i s posla. Jeftinije je svaki put kupiti kartu u busu.
A da se modernizuje naplata pojedinačnih karata? Kartica (elektronski novčanik)? Platne kartice? Aplikacija na mobilnom telefonu? Danas je 21. vek, skoro sve plaćam karticom ili online (prodavnice hrane, odeće, restorani, računi, karte za voz itd.). Gotovinu koristim još samo na pijaci i u autobusu. Ne pada mi napamet da jurim sitniš po gradu. Modernizujte se!
Odlican tekst! Javni prevoz u Novom Sadu je katastrofa. Imam predlog, neka se gradski funkcioneri voze samo mesec dana autobusima. To je bitno da bi se dobila njihova podrska za neophodne promene u JGSP Novi Sad. Imamo odlicne saobracajne inzinjere, ti ljudi bi za vrlo kratko vreme mogli da naprave resenje. Osim sireg asortimana karata i nacina prodaje gde bi soferi samo bili fokusirani na voznju potrebna je i promena linija. Mozda ukinuti sve predugacke linije gde se autobusi zaglavljuju u guzvama, imate krace linije gde autobusi svakih pet minuta dolaze na stanicu i uvesti karte tako da putnici mogu da menjaju autobuse uz kupovinu jedne karte - dnevna, zonska. Dobro resenje javnog prevoza ce smanjiti ove nesnosne guzve koje imamo. Ljudi koji zive i rade u gradu uopste ne bi trebalo da voze svoja auta ako se dobro resi javni prevoz.
A kako bi bilo da ne izmišljate ništa, balkanci su loši u tome, već da se ugledate na neki normalan grad u EU? Da li je neko bio npr u Helsinkiju, Kopenhagenu itd? Ako niste pogledajate koji video pa ćete videti odnos pešaka, biciklista i automobila. Kod nas to ne može da zaživi, nije ni sve ni do grada i uskih ulica, mnogo toga je do malograđanšine. Koristim bus kada moram i vidim da ne moze normalno da finkcionise. Vozac kao u marketu na kasi a učesnici u saobraćaju kao horde divljih životinja, ne znaš odakle će ko da nagrne.
zato sremska strana uživa pa umesto 20-30min putuje ceo sat jer se momentalno radi Pupinova, celo leto se radilo u Petrovaradinu! Bukovac tako blizu a miljama daleko! Deveta rupa na svirali! Nemamo kola!
Umesto te modernizacije u vidu kamera i aparata za identifikacu bilo je bolje poraditi na ispravnosti i klimatizaciji...Autobusi za Kovilj,Kac i Budisavu blago receno kao na divljem zapadu i jos kada naidje neki vozac koji je do juce vozio sleper pa klaj klaj...Tata jurimo 30....
Juče, sa čekanjem busa, od okretnice u Petrovaradinu do predzadnje stanice na Detelinari, trebalo je sat i 20 minuta. Pola sata čekanja na bus (bio na okretnici u 16.00h, polazak u 16.16h se nije ni pojavio, pa sam čekao sledeći u 16.32h) i 50 minuta vožnje od tačke A do tačke B ! Ta vožnja inače traje u proseku 25-30 minuta!
1) putnici da pripreme tačan iznos koliko košta karta, da se vozač ne cima sa vraćanjem kusura, nije teško to a pomažemo ljudima kojima nije lako sigurno da voze u ovoj gužvi i paze na život stotine ljudi i još trebaju raditi na kasi
2) smanjiti vreme štampanja karata odnosno smanjiti one besmislene papirčuge, vratiti na one male
3) povećati broj vozila za kritične linije
4) više se voziti biciklom, trotinetom, linijskim taksijem
Možda jednom neko izume komad plastike za beskontaktno plaćanje pa to olakša kupovinu karata? Ili one neke prenosne uređaje s ekranom kojima se isto može platiti.
Šta, postoje i zovu se platne kartice i mobioni telefoni ?? uuuh ...
Al' ste svi pametni, pametnjaković do pametnjakovića. Hrabri na grupama, a kad treba da se izborite za sebe i svoju decu, onda tajac. "A, što baš ja da krenem prvi?“
E, Novosađani moji.... Nema Vam spasa, ne ginu nam Sodoma i Gomora, onda neće biti važno, ni da li kasni 12-ca,ni da li 3-ka ide kroz Maksima Gorkog. Ovakvim komentarima i ponašanjem, ništa dobro neće nam se desiti, zar ne shvatate da je sistem namerno tako napravljen, da nas drži pod tenzijom? Ako se ne probudimo uskoro, ništa više neće biti važno!
Vozio sam u JGSP-u autobus 14 godina, 4 godine sam u Nemačkoj, razlika je nebo i zemlja, u Novom Sadu u kom sam rođen voziti autobus je kao raditi u rudniku naspram ovoga ovde. Kada bi se vratio u Srbiju, a nemam nameru, nikada više ne bih u "gradskom" vozio autobus, nema tih para, kojima može neko da ti plati tvoje zdravlje i fizičko i psihičko. Nemojte slušati druge šta pričaju, kamo sreće da sam ranije došao u Nemačku. Kada ovde vidim organizaciju prevoza, tačnost i vremena polazaka, shvatim da Novi Sad kasni oko 30-50 godina, tj sa ovima nepismenima na vlasti, nikada neće biti bolje. Ne treba izmišljati toplu vodu, samo dođeš u bilo koji grad u Nemačkoj, Austriji... i snimiš kako je koji problem rešen. Ne treba pamet, samo dobra volja.
Smanjiti cenu mesečne karte na 2000, povećati cenu pojedinačne gradske karte na 70 I broj ljudi sa mesecnom kartom ce se povecati I vracanje kusura olakšati
... meni je jutros pobegao bus 11a, zapravo vozač nije ni stao na stanici na Beogradskom keju, a zbog čega sam zakasnio na međugradsku liniju. Ne mogu da ocenim da li su spori, ali da je red vožnje često beskoristan - jeste.
Guzva u saobracaju i premali broj polazaka su najocigledniji problemi, zatim losa i zastarela infrastruktura, grad je sve gusci a ulice sve zbijenije. Logicno je da bez nekog ozbiljnijeg rasterecenja gradskog saobracaja ovakvo stanje ce biti jos gore.
Bilo bi divno da ima vise uredjenih biciklistickih staza, npr.prema Futogu, Veterniku, Rumenci...Cesto bih koristila bicikl, ali je stvarno opasno gde nema staza. I to je jedan od predloga kako da se rasterete autobusi.
Trojka je promenila trasu kretanja, i sad umesto da staje samo ispod duge i posle da se obilaznice vrati na mihajla pupina, neko je bio "pametan" i naredio da trojka ide ulicom maksima gorkog do bul. Oslobodjenja pa jevrejskom na staru trasu i pritom da staje na svaku stanicu?!
GSPNS nije ni na Google Maps-u, o čemu dalje da se priča? U svaki normalan grad kada odeš i nemaš pojma gde je šta, na Google Maps-u odabereš gde treba da ideš, imaš pored opcije za pešačenje i vožnju kolima vožnju gradskim prevozom. Pokaže ti i koji bus treba da sačekaš, kada dolazi, kada da izađeš, u koji da presedneš. Tu najosnovniju stvar već i Beograd ima. Ljudi koji prvi put dođu u NS, snalaze se, jadni, kako znaju i umeju. Da ne pričam o tome da sve piše (primitivnom) ćirilicom.
Da nisu iznikli pešački prelazi i semafori na svakih 50 metara, nego sistematski rešeni prelazi za pešake pasarelama ili tunelima verujem da bi saobraćaj bio brži i kvalitetniji, uz dosta manje zagađenja. Ovako nisi ni krenuo a već si stao. Da prođeš kroz raskrsnicu treba ti bar tri zelena talasa na istom semaforu a neko i četiri kada je špic. Ovaka problem treba da reše saobraćajni inženjeri a ne obični građani koji pričaju telefonom i prelaze van pešačkog prelaza, i gle čuda cim neko nastrada evo semafora!
Od Futoga do futoske treba jedno 3 godine jahanja.
Najbolje resenje bi bio tramvaj.
Spojiti Futog sa gradom tramvajem,tako isto uraditi i sa Temerinom i Kamenicom i Petrovaradinom ako je moguce.
Tramvaj moze komotno da ide bilo kojim bulevarom gde postoji ostrvo izmedju traka.Samim tim bi se i smanjio broj autobusa
kao prvo, sramota da se izdaju onoooooolikeeeee karte!
To je čitav egipatski svitak! Kao šatro, sve smo u nekoj "zelenoj" ekološkoj magli dušebrižništva za okolinu, a onooooliki papir za informacije o datumu, broju vozila i vremenskoj odrednici. Nekada je to sve stajalo na kvadratiću 2x2cm. Drugo, isti ti prodavaci magle, uvalili su tu opremu pa je sve na touch screen, onda u špicevima kada saobraćaj vri i pojedinačno ludilo sluđenih učesnika, dodatno nabijeno pritiskom raskopanog grada, ta ćeresla po pravilu, tvrdoglavo zakažu! E, tad sledi besomučno lupanje prstom uz slapove primerenih, sočnih i vizuelno vrlo plastičnih psovki...i tako, o majstorima...kakvi smo mi ni oni nisu ništa ni ispod ni ispred većine. A, odakle sve ovo, e pa to su muke svakodnevnog ruleta vožnom GSP vozilima.
Nego, zašto i ko svakodnevno pušta kamiončine natovarene peskom preko klimavog i zapuštenog mosta Slobode?
MILICIJOOOOOO! Gde ste da pišete kazne kamionima koji krše pravila?
Najbolje das novac vozacu za kartu,vrati ti papirne ,a metane ceka on hoces li se pomaci cekas ti hoce li vratiti kusur.Da kazes kusur sramota ,za pet dinara smijesno.Zato samozvani strucnjaci cena karte se zaokruzuje naprimjer sezdeset ili sedamdeset da niko nikog neceka i nenjaka za pet dinara.
dva dana pred izbore za 3 ili 4 crvene i za radno mesto u opstini od 350 eura plate.
Ko je malo mladji neka uci strane jezike i neka pali.
Ko je stariji neka ceka izbore opet.
Ima i zasto da ih ceka.
Nije problem do vozaca i GSP.Problem JE NAROD.Koji voli takav SVINJAC OD DRZAVE.I uziva u takvom SVINJCU jer drugacije NE ZNA da zivi osim u SVINJCU od drzave.
Ne svi ali 51%+ naroda DA.
Onih u manjini -49% misle da zive sa nekim"narodom".
Najnoviji biser od 17-23.10. Deset autobuskih linija zbog radova na Bul. M. Pupina ide kroz ul. Maksima Gorkog. Želim da upoznam tog "stručnjaka" koji je organizovao promenu trase tih linija i da ga ubacim u jedan od tih autobusa da se 14 dana vozi tom trasom. IDIOT, a i mi što sve to trpimo
Ko je uveo onaj krš od opreme za prodaju karata u autobusima treba krivično goniti. Em ne funkcioniše em je presporo, čekamo u redu po tri minuta da nam vozač odštampa pet karata.
Mislili su da ce sve probleme resiti kada povećaju plate vozovima na 100.000 dinara, naravno da nisu, neki putnici namerno ili slučajno stalno dolaze sa po 2000 ili 5000 dinara da plate kartu od 65 dinara, i usporavaju voznju maksimalno.
Obzirom da nisam vozac - osudena sam na to da na posao i sa posla (gotovo) svakodnevno idem gradskim prevozom. Eto, toliko iskustvo mi dozvoljava da se izjasnim - oni su bruka i sramota grada!!!
Situacija u gsp N. Sad je (ocigledno) veoma losa, a grad cesto raskopan...
Kada se ti problemi udruze prava je sreca stici na vreme (pre svega) na posao a i ostale ciljeve! Jednostavno, katastrofa!!! Ali, kartu znaju naplatiti!
U NS sam dosao iz malo veceg grada gdje smo se vozili i autobusima ,trolijbusima tramvajima,ali vecih primitivaca kao pojedinih vozaca GspNS nisam vidio.Koji brezobrazluk vozac juce stao na stanicu putnici izasli on zatvorio vrata telefon mu zvoni javlja se,starija zena trci da stigne kuca mu na prednja vrata pokazuje kartu.Primitivac samo joj mahnu i ode.
1. Један од главних разлога што су гужве постале несносне није само већи број аутомобила, него чињеница да су у готово свим прометнијим улицама десне траке постале паркинг за аутомобиле са укључена сва четири жмигавца. Не само да су булевари и улице пробијани за саобраћај пре 50 година, него смо их сада додатно сузили блокирањем једне траке.
2. Ако Бога знате, доста са акцизама на гориво, еколошким таксама и осталим глупостима. И ово пишем не као возач, већ као неко ко нема свој аутомобил те уопште не возим по Новом Саду. Гарантујем вам да су сви поштени људи одавно свели употребу аутомобила на минимум, само за најпотребније. Они који се возикају забаве ради треба да прођу контролу пореске полиције, да се установи откуда им паре да се возикају по граду са овим ценама горива. Сами размислите, да ли из разоноде по граду аутомобиле возе учитељице, продавачице и медицинске сестре, или можда дилери, криминалци и старлете.
Vi u tekstu predlazete vece akcize za gorivo i naplatu prolaska vozilima kroz neke delove grada??Jel sam ja to dobro procitao???Jel ste vi realni..Pa to nema jos ni u Parizu sa 15 miliona stanovnika vi bi da uvodite te stvari u malo vecu varosicu sa 350.000stanovnika..Ta cifra od 500.000 obuhvata i Vetrnik i Futog i Kac i Rumenku i Kovilj i Sremsku Kamenicu i Petrovaradin.U Novom Sadu ima maksimum 300.000-350.000ljudi a vi predlazete naplatu u neke delove grada..Pa ovo je nesto najuzasnije sto sam procitao u zadnjih 20 godina.Samo smisljate kako bi uzimali od naroda pare.
Ово за аутобус бр. 12 је истина, поготово због улице Хероја Пинкија која је за избегавање због великог броја градилишта који излазе практично на сам друм. Которска улица, кроз коју такође пролази 12ица, постављена је недавно на ограничење од 30 km/h. Како је неком тако нешто пало на памет, да ограничење у околним уским улицама буде исто као и улици кроз коју пролази аутобус!? Аутобус бр. 11 мало-мало па се ни не појави, како је то могуће? Разумем мањак возача, али не разумем да се уопште не ради на том проблему (барем из угла обичног корисника ГСП-а). Боље ићи свуда пешке!
Svaki drugi nepolazak autobusa na godisnjem nivou od strane JGSP...Pa o cemu mi pricamo, grad su doveli do nefunkcionalnosti a JGSP su unistili, naravno da nista ne valja
Treba staviti kartu na 100 dinara jer je 65 din smesno i uvesti da policija kontrolise neplacanje karte na drugim vratima kao u nekim razvijenim zemljama Evrope sto je bilo da se ljudi nauce, a sa druge strane preduzece mora da postuje rokove i da nema nepolaske. Imali su 15 000 nepolazaka godisnje sto je jako neodgovorno i ljudi kasne na posao i skolu zbog toga...Treba zavesti red
Pa bilo je konduktera pa se desilo cuveno bacanje jogurta. Pa kao sto moja sefica kaze da su dosli da pokazu kako se radi. Nemojte vise pokazivati, molim vas. Odkako pokazujete ni jedna sluzba gde su vasi jarani ne radi, za primer jedna banalnost, ulice su se do bacanja jogurta prale smrkovima a danas nikad prljaviji i skrnaviji Novi Sad.
Ja gradski autobus koristim maksimalno dva, tri puta mesečno. Pošto mi se ne isplati da kupujem mesečnu kartu onda kod vozača kupujem pojedinačnu kartu. I stvarno uzme dosta vremena dok automat ne odštampa kartu. A kada na kraju dobiješ kartu ona je kao pantljičara. Dugačka je dvadesetak centimetara. U Beogradu je npr. dužine nekih pet, šest centimetara a to znači da se ona odštampa za mnogo kraće vreme nego novosadska.
Mislim da bi vraćanje onih starih "kuckalica" od po 12 vožnji bio pun pogodak. Uđeš u bus, sam poništiš kartu, vozač sa tobom nema nikakve veze.
A nekada davno, ko se seća, u zglobnim autobusima su postojali kondukteri. Imali su svoje mesto odmah pored zadnjih vrata na koja se ulazilo u autobus i tu su prodavali karte. Vozač je samo vozio i nije imao nikakvih dodirnih tačaka sa kartama i putnicima tako da je komdukter mogao da izdaje karte i dok je autobus uveliko već bio u pokretu. Dakla, štedelo se vreme i prevoz nije kasnio.
Sedite vi za volan autobusa.. Bahata parkiranja na stajalistima, parkiranja u desnoj traci stalne izmene trase kretanja i na kraju sve kulturniji putnici..
Najviše vremena se izgubi kod kupovine karata kod vozača, a karti još treba 100 god da izađe iz aparata, pa dok vozač vrsti kusur, pa doj otvori srednja i zadnja vrata da ljudi izađu...po par minuta se izgubi na samo jednoj stanici.
To hitno treba me menjati, vozač mora biti skoncentrisan samo na vožnju,a ne i na brojanje para. Uvesti kontrolore u svaki bus koji će prodavati karte, ili nek se prodaju dnevne karte na trafici i problem rešen.
Guzve su nepodnosljive i cesto je u spicevima nemoguce uci u bus na relaciji prema Futogu. Tako da postaje besmisleno i ici busom ako vec unapred znas da moras cekati 4 ili 5 buseva da bi u jednom bilo moguce uci i visiti na vratima.
Objektivno ovo sto se zove javnim prevozom u NS je sramota .
Moj licni razlog za kupovinu pojedinacne karte je sto ne znam koliki ce mi biti prihodi u toku meseca. Ako imam 65 dinara idem autobusom, ako nemam - peske. Nemam mogucnost da unapred odvojim novac za uplatu na smart karticu :(
Danas vozim iza gradskog autobusa u Maksima Gorkog i ne vidim ga od izduvnih gasova, pa ono ni dizelka uzbrdo ne bi ispurnjala. Ko daje prolaz tim krševima na teh. pregredu? Da li i dalje sami sebi pregledaju vozni park?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gradom Samo Polako - sve sporije vožnje GSP-a odbijaju Novosađane
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Novi Sad
•17.10.2022.
•17:50 > 19:00
Komentari 54
NS Gari
Osnovna srž problema je stoka od naroda u koji smo se pretvorili.
Mi smo obična stoka.
ns ja
1. - Krucijelno - automatizovati naplatu, (ponovo?)uložiti u mobilne uređaje - VEOMA ubrzati GPRS komunikaciju pri plaćanju, omogućiti plaćanje platnom karticom, uvesti i PREPAID KARTICE sa dopunom na kioscima!
2. - Prepaid KARTICOM na dodir uređaja kraj vozača - karta se sama-automatski izdaje- BRZIM ŠTAMPAČEM i brzim GPRS očitavanjem, a MALA je i pregledna-a zato što je mala i još brže odštampana ali novim baš BRZIM štampačem, koji se brzo povezuje sa baš brzim GPRS uređajem! OK!?
3.- Skratiti turnuse autobusa ali objediniti jednu trasu JEDNOM kartom - bez obzira što za istu putanju putnik npr preseda u 3 vozila koja idu ciklično, tačno, kontinuirano..
4. -zaokružiti cenu jedne karte na 70rsd (ako neko ipak plaća kešom-ići će brže-sa manje kusura itd..)takođe će se takva pojedinačna cena približiti ceni mesečne karte i motivisati mnoge za korišćenje mesečne karte.
Kondukteri nisu neophodni nakon gore implementiranog ali kontolori karata koji nasumično upadaju u buseve i proveravaju putnike - jesu (takođe su nekada postojali)
Ovo je samo vrh ledenog brega-ali TRENUTNO rešiv i to interno u JGSP bez kuknjave o gužvama, semaforima, vozačima, vozilima...siguran sam da bi se prevoz popravio i osetilo bi se mnogo.
I vozači i putnici bi bili mnogo rasterećeniji! Prijatno!
Milan_ns
Kiki
Biciklom se cesto stigne brze od busa, a usput se rekreiras.
Kolima stizes brze od busa cak i ako uracunas trazenje parking mesta.
Mesecnu kartu se ne isplati kupovati ako busem ides samo na posao i s posla. Jeftinije je svaki put kupiti kartu u busu.
Nikola
Protan
sasa
Vreme je za duboke i korenite promene ... ili selidba na neko drugo mesto !
Nana
Bumbar
Djole
Ivan
Žana
1) putnici da pripreme tačan iznos koliko košta karta, da se vozač ne cima sa vraćanjem kusura, nije teško to a pomažemo ljudima kojima nije lako sigurno da voze u ovoj gužvi i paze na život stotine ljudi i još trebaju raditi na kasi
2) smanjiti vreme štampanja karata odnosno smanjiti one besmislene papirčuge, vratiti na one male
3) povećati broj vozila za kritične linije
4) više se voziti biciklom, trotinetom, linijskim taksijem
možda
Šta, postoje i zovu se platne kartice i mobioni telefoni ?? uuuh ...
Skočajić student
E, Novosađani moji.... Nema Vam spasa, ne ginu nam Sodoma i Gomora, onda neće biti važno, ni da li kasni 12-ca,ni da li 3-ka ide kroz Maksima Gorkog. Ovakvim komentarima i ponašanjem, ništa dobro neće nam se desiti, zar ne shvatate da je sistem namerno tako napravljen, da nas drži pod tenzijom? Ako se ne probudimo uskoro, ništa više neće biti važno!
Mihajlo
Brlja
pera
Dejan
Vuk
Urbanizam
Anonimus
Xy
Drns
KB
Sabahudin
Djoka Frljoka
Tiberius
Najbolje resenje bi bio tramvaj.
Spojiti Futog sa gradom tramvajem,tako isto uraditi i sa Temerinom i Kamenicom i Petrovaradinom ako je moguce.
Tramvaj moze komotno da ide bilo kojim bulevarom gde postoji ostrvo izmedju traka.Samim tim bi se i smanjio broj autobusa
zaludna
To je čitav egipatski svitak! Kao šatro, sve smo u nekoj "zelenoj" ekološkoj magli dušebrižništva za okolinu, a onooooliki papir za informacije o datumu, broju vozila i vremenskoj odrednici. Nekada je to sve stajalo na kvadratiću 2x2cm. Drugo, isti ti prodavaci magle, uvalili su tu opremu pa je sve na touch screen, onda u špicevima kada saobraćaj vri i pojedinačno ludilo sluđenih učesnika, dodatno nabijeno pritiskom raskopanog grada, ta ćeresla po pravilu, tvrdoglavo zakažu! E, tad sledi besomučno lupanje prstom uz slapove primerenih, sočnih i vizuelno vrlo plastičnih psovki...i tako, o majstorima...kakvi smo mi ni oni nisu ništa ni ispod ni ispred većine. A, odakle sve ovo, e pa to su muke svakodnevnog ruleta vožnom GSP vozilima.
Nego, zašto i ko svakodnevno pušta kamiončine natovarene peskom preko klimavog i zapuštenog mosta Slobode?
MILICIJOOOOOO! Gde ste da pišete kazne kamionima koji krše pravila?
Dejan
Otisao iz Srbije
Ko je malo mladji neka uci strane jezike i neka pali.
Ko je stariji neka ceka izbore opet.
Ima i zasto da ih ceka.
Nije problem do vozaca i GSP.Problem JE NAROD.Koji voli takav SVINJAC OD DRZAVE.I uziva u takvom SVINJCU jer drugacije NE ZNA da zivi osim u SVINJCU od drzave.
Ne svi ali 51%+ naroda DA.
Onih u manjini -49% misle da zive sa nekim"narodom".
Gordana
Jovan
Mile
Suzana
Situacija u gsp N. Sad je (ocigledno) veoma losa, a grad cesto raskopan...
Kada se ti problemi udruze prava je sreca stici na vreme (pre svega) na posao a i ostale ciljeve! Jednostavno, katastrofa!!! Ali, kartu znaju naplatiti!
Dejo
Милан
2. Ако Бога знате, доста са акцизама на гориво, еколошким таксама и осталим глупостима. И ово пишем не као возач, већ као неко ко нема свој аутомобил те уопште не возим по Новом Саду. Гарантујем вам да су сви поштени људи одавно свели употребу аутомобила на минимум, само за најпотребније. Они који се возикају забаве ради треба да прођу контролу пореске полиције, да се установи откуда им паре да се возикају по граду са овим ценама горива. Сами размислите, да ли из разоноде по граду аутомобиле возе учитељице, продавачице и медицинске сестре, или можда дилери, криминалци и старлете.
Cubi
Dule
Телепчанин
Jelena
Ns
aj cao
E
Nikola
G pen
bananarama
Mislim da bi vraćanje onih starih "kuckalica" od po 12 vožnji bio pun pogodak. Uđeš u bus, sam poništiš kartu, vozač sa tobom nema nikakve veze.
A nekada davno, ko se seća, u zglobnim autobusima su postojali kondukteri. Imali su svoje mesto odmah pored zadnjih vrata na koja se ulazilo u autobus i tu su prodavali karte. Vozač je samo vozio i nije imao nikakvih dodirnih tačaka sa kartama i putnicima tako da je komdukter mogao da izdaje karte i dok je autobus uveliko već bio u pokretu. Dakla, štedelo se vreme i prevoz nije kasnio.
Av
mm
Ja sam
To hitno treba me menjati, vozač mora biti skoncentrisan samo na vožnju,a ne i na brojanje para. Uvesti kontrolore u svaki bus koji će prodavati karte, ili nek se prodaju dnevne karte na trafici i problem rešen.
Marina
Objektivno ovo sto se zove javnim prevozom u NS je sramota .
Djomla
Bike
Ana
Realista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H